Szépséges minikollekcióval jelentkezett idén nyáron a Tiffany –ahogy azt már megszokhattuk a világhírű ékszerháztól.
A végtelenség szimbólumát fő motívumként használó, Infinity Strength (vagyis „Végtelen erő”) fantázianevű kapszulakollekció azonban több, mint csodás ékszerek gyűjteménye:
júliusban és augusztusban a kollekció értékesítéséből származó globális bevétel 100%-át a Tiffany a CARE humanitárius szervezetnek adományozza, a Covid-19 utáni fellendülés támogatásának céljával.
A kampány ráadásul célösszeget is meghatároz: a Tiffany célja nem kevesebb, mint 2 millió dollár bevétel gyűjtése a kampányidőszakban.
A kollekció fő motívuma a végtelenség szimbóluma, amely a folytonosságot, az energiát és a vitalitást jelképezi.
"Ha valaki az Infinity Strength kollekcióból vásárol egy ékszert, azzal csatlakozik hozzánk, a Tiffanyhoz az erő és optimizmus üzenetének terjesztésére" - mondta Anisa Kamadoli Costa, a Tiffany & Co. fenntarthatósági vezetője.
Az Infinity Strength kampány tükrözi elkötelezettségünket a közösségek támogatása iránt. Amikor a világ újraindul, a vírus által érintett személyek és közösségek segítése alapvető. A Tiffany előző, Infinity kollekciójának mind a 37 modellje is a jótékonysági kampányunk része, ezekhez terveztünk most újakat".
A karkötők, gyűrűk, fülbevalók és medálok fehér, sárga és rózsaaranyból, platinából, vagy ezüstből készülnek, néhány kiválasztott modellben gyémántokkal díszítve kaphatók.
Csak reménykedni tudok abban, hogy a Tiffany ragyogó (és önzetlen) példáját a többi világhírű ékszerház is követi majd, és végre a luxusipar is tesz valamit a vírus utáni összefogásért és újraindításért.
Bravó Tiffany!
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.