Márkák markában

Vajon mennyire vagyunk életünkben a márkák, ezen keresztül pedig mások, a külvilág ítéletének rabjai?

Emlékezhetünk arra, amikor kb két évvel ezelőtt az Interneten mindenhol a „Ciki lett a Michael Kors márka” című borzasztó hírt lehetett olvasni, mivel a Morgan Stanley „leminősítette” a márkát, azaz hirtelen, egyik napról a másikra nem javasolta a MK részvényeit a befektetőinek.

Ahogy megjelent a hír a sajtóban, egyes blogok és divatoldalak rögtön elhatárolódtak az addig imádott márkától és a jól bevált általánosítással egyből harcot hirdettek az összes (!) világmárka ellen, „nem trendinek” minősítve a pár hete még ikonikusnak titulált darabokat.

Természetesen nem arról van szó, hogy más problémám se lenne, minthogy reggel a szekrényemből a Gucci, vagy a Prada táskámat vegyem elő aznapi outfitemhez, de véleményem természetesen van a témáról és ezt nem félek Veletek megosztani :)

Most hagyjuk a replikákat, és a különböző, 2 dolláros „vúitton monogramos” koppincsokat, ez egy másik cikk témája lehetne...

Ha viszont az igazi világmárkákat nézzük, és azok megjelenésünkre, életünkre, akár üzleti sikereinkre gyakorolt hatását, szerintem általában kijelenthetjük, hogy egy-egy világmárka nem véletlenül lett világhírű!

Túl azon, hogy hiába tagadjuk, egy-egy üzleti tárgyaláson, tízből kilenc üzleti partnerünk igenis az első két percben csekkolja, hogy milyen autóval érkezünk és milyen óra van rajtunk, milyen tollal írunk alá, általában van valami oka annak, ha egy táskát mondjuk 2 000 dollárért és nem 20 dollárért lehet megvenni, főleg, ha a horror ár magas minőséggel is párosul.

Ugyanakkor mindannyian hallottunk a luxus világmárkák akár Magyarország kis falvaiban, akár a Távol-Keleten legyártott darabjairól, amelyek a világhírű divatházban mindössze egy-egy utolsó öltést, vagy akár csak címkét kaptak. Ismerjük az ilyen designer táskákat, kabátokat, stb. is, ami szintén felvet egy-két kérdést…

Ez a „márkákkal, vagy márkák nélkül” téma köteteket tudna megtölteni, mindig tovább lehet gondolni egy-egy gondolattal, egyszerűen soha nincs vége!

Természetesen nem én őrzöm a bölcsek kövét, én sem tudok általános megoldást, de ha tanácsot kéne adnom, akkor mindössze ennyi:

Két szó: minőség és boldogság!

Ne feltétlenül márkát, hanem egy-egy szépséges darabot válasszunk és ha vágyunk tárgya történetesen egy világmárka és megvehetjük, örüljünk neki!

Rajongsz a Michael Kors letisztult designjáért, vagy éppen imádod a Burberry-kockákat?

Egy egész évig spórolsz arra, hogy beszerezhess egy Louboutin-cipőt, mivel reménytelenül és gyógyíthatatlanul cipőmániás vagy? Egy-egy ikonikus márka címkéjét viselve magabiztosabbnak és boldogabbnak érzed magad?

Vagy éppen a hideg ráz a híres, mindenki által ismert címkéktől és minden esetben felesleges pénzkidobásnak tartod a világmárkákat?

Válaszd azt a megoldást, amelyik ahhoz segít hozzá, hogy szebbnek és magabiztosabbnak érezd magad!

Soha ne kérj elnézést a választásaid miatt! Ahogy a művészetek, úgy a divat célja is annyi, hogy megszépítse a beszűkült kis életünket, kommunikálja az üzeneteket, amelyeket szavak nélkül akarunk eljuttatni magunkról a világnak.

Merd a saját véleményedet vállalni! És válaszd a világnak azt a részét, amelyik elfogadja ezt :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://momlovesdiamonds.blog.hu/api/trackback/id/tr5513200913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása