Életmentő beauty tippek kismamáknak

Megszületik a kisbabád és te elképzelhetetlen boldogságot érzel. Jönnek az átvirrasztott éjszakák, fárasztó napok, de a hormonok tombolnak és a boldogságtól még mindig röpködni tudnál. Aztán egy nap véletlenül belenézel a tükörbe…

Ez a pont nekem úgy kb a baba 2-3 hetes korában jött el (amikor egyáltalán egy gyors tükörbepillantásra volt időm), és persze, hogy elszörnyedtem… Az anyukáknak azt hiszem nem kell elmondanom, hogy kisbaba mellett nem vagyunk éppen időmilliomosok, de azért van az a pont, amikor érzed, hogy változtatni KELL!

Nyilván én sem most vagyok életem legjobb formájában, de azért íme pár életmentő beauty tipp, ami nekem nagyon bevált:

 

Géllakk

Receptre írnám fel minden kismamának. Legalább 2 hétig szupertartós, gyönyörűvé varázsolja a kezeinket. Sokkal, de sokkal igényesebbnek érezzük magunkat, ha szép a kezünk, de időnk persze nincs rendben tartani, szerintem ez a legjobb idő-eredmény arány és a babák egyszerűen imádják a színes körmöket :)

 beauty1.jpg

 

Szolárium

Máskor tilos, mert extrémen ráncosít, ilyenkor viszont kötelező. Emlékszem a pillanatra, amikor az első 5 perces szoli után kijöttem és konkrétan újjászülettem. Egy wellnesshétvégének nem örültem annyira, mint annak a végigfeküdt-relaxált 5 percnek. Az éjszakázós ráncokat most jótékonyan halványítja a szoli és egy kis színt varázsol a hullafáradt fejünkre :)

 

Napszemüveg

Ezt nem kell magyarázni ugye? Közértbe, éjszakai metróra :), kb mindenhova ebben mennék. Reggel, a csukott szemű félperces fésülködés után csak gyorsan felveszem a make up-omat (=szemüveg) és voilá, az eredmény „sikkesen laza” megjelenés (kis jóindulattal)

beauty.jpg

 

Hajfonás

Mivel a baba még imádja tépni a hajamat, (már ami a szülés után megmaradt), ezért csak az összefogott haj jöhet szóba, még a copfomat is állandóan rángatja :)

A sima copfba fogott haj mellett azért jó egy kis változatosság, legalább néhány egyszerű hajfonás erejéig.

 

Ékszerek

Nálam kötelező. Konkrétan meztelennek érzem magam ékszerek nélkül. Mindenkinek javaslom, hogy legalább egy kis pont fülbevaló legyen rajtunk, nagyon előnyösen veri vissza a fényt, de ha már a fülbevaló kicsi, akkor most jöhetnek az óriás gyűrűk, karkötők, vagy nyakláncok. A babák nemcsak hogy imádják ezeket, de még akár 20-25 percre is le lehet kötni őket egy-egy szép ékszerrel mondjuk sorbanállás közben…

beauty3.jpg

 

3d pilla, sminktetkó és társaik?

Ez az, ami számomra kérdőjeles. Nagyon kényelmes tud lenni, ha smink nélkül is „van arcunk”, én például szeretem a sminktetoválást, persze meg kell találni a jó szakembert hozzá. A pilla nekem nem vált be egyelőre, pont azért, mert szerintem nem a megfelelő helyen voltam, de ha jól van feltéve, akkor gyönyörű tud lenni (más kérdés, hogy kinek van erre 4 hetenként egy-egy óra ideje?)

 

+1 tipp: Kisbaba

Ha a babáddal vagy, mindenki megcsodálja, mindegy is, hogy te hogy nézel ki, és akármilyen fáradtak is vagyunk, azért a baba mégiscsak csodás boldogságot varázsol az arcunkra! Ezért ragyognak annyira az anyukák…

 beauty4.jpg

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://momlovesdiamonds.blog.hu/api/trackback/id/tr6112829446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása